Mijn klanten komen uit de buurt

buurtwinkelVeel bedrijven en winkels hebben klanten uit hun directe omgeving en besteden daarom weinig aandacht aan de website en richten hun pijlen op locale media. Wat voegt een website toe als je klanten op de fiets naar je toe kunnen komen? Veel ondernemers beseffen niet dat klanten zich vooraf oriënteren op het internet. Denk aan het opzoeken van uw adres maar vaak vergelijkt uw klant ook prijzen online.

Lees in dit artikel handige tips voor uw website.

2 reacties

  1. John Verhoof op 6 juni, 2012 om 11:16

    Interessant artikel. Maar het blijkt dat heel veel ondernemers best de website zouden willen onderhouden. Bijna allemaal hadden ze de eis; “Het moet wel een website zijn die ik zelf kan onderhouden!”. Maar het ontbreekt de meesten echter gewoon aan tijd! En in dat geval is de keus voor de ondernemer gemakkelijk!



  2. Beheer01 op 6 juni, 2012 om 11:51

    Onze ervaring is dat dit inderdaad de initiële eis is, maar na oplevering blijkt er toch weinig of niets van te komen en klopt een klant toch vaak weer aan of gaat via andere weg op zoek naar hulp. Het bijhouden van een website, ook met een makkelijk CMS, is een complexe bezigheid: een goede webtekst schrijven, goede afbeeldingen zoeken, SEO, sociale media, etc. Daar hebben veel bedrijven wat hulp bij nodig.